torsdag den 16. december 2010

Tanker i overflod

Alle de hersens følelser som jeg nu skriver så meget om, de afsteder faktisk også en tanke eller 2 ind imellem :D
For hvornår skal man vælge det man syntes er rigtigt for sig selv ? De fleste vil jo nok mene at det skal man altid vælge, men engang imellem er der jo andre involveret i ens liv, der vil få store konsekvenser af nogle de valg man har lyst til at tage.
Hvornår er det man er nød til at skulle såre andre ved de valg man tager for selv at overleve ?
Kan man tilgive sig selv hvis man sårer andre voldsomt, kan man leve med konsekvenserne af sine valg ?.. det vil jeg mene er en god tanke at tænke igennem før man foretager sig sådanne valg.

Gad vide om jeg nogensinde kan finde den kærlighed som rummer mig ?.... jeg tvivler .. jeg tror faktisk ikke jeg er rummelig (ikke sammenlignet med ikke elskelig)

Hmmm der kommer mere senere  *spekulerer lige lidt mere* :)

Tøsens verden

Ingen kommentarer: