tirsdag den 28. december 2010

Dybden af subspace...

Findes der forskellige dybder af subspace ??
Jeg er nok ikke den mest erfarne sub der findes... jeg har haft 2 herrer før  og har min 3 Herre nu.
Det var lidt tilfældigt jeg kom i subspace ... første gang det skete var med min første Herre (jeg troede jeg var masochist) det var helt vildt og meget skræmmende for mig , for jeg vidste ikke helt hvad jeg havde med at gøre og min nuværende Herre vidste hverken ud eller ind da jeg græd kraftigt og længe bagefter .. det blev dog lidt bedre med tiden, men generelt kunne Min daværende Herre ikke tackle de følelser der fulgte med og forholdet måtte ende.
Min 2. herre kunne tage mig i subspace men havde også svært ved at kunne tage mine reaktioner bagefter og under med ægte med følelse ... han prøvede med magtede det ikke.. dog var min subspace dybere end første gang.
Denne gang har mit subspace kunne komme meget hurtigt det er få ord eller faktisk måske manglende ord.. der gør at jeg underkaster mig med det samme.. hele min krop og hjerne ønsker at han skal overtage mig... tage mig til det sted hvor jeg bare er i en verden af ekstase og lyst og dyb dyb kærlighed til ham!

Jeg kan ikke forklare hvorfor det er sådan med "jagtet" gad vide hvad det er der gør forskellen fra de 2 andre jeg har haft ?

Har i erfaringer med forskellige dybder af subspace ??
jeg har ønsket at være ejet en gang før, men det gik hurtigt over da han ikke kunne rumme mine følelser :)..
Som sagt før så rummer "jagtet" mig.. han udtrykte selv at han ville sætte alle egne behov tilside for at få mig sikkert ind og ud af subspace... og for at trøste mig når det var nødvendigt.
Det er en rigtig D'er efter min smag ....
jeg har brug for ham :)

Tøsens verden

6 kommentarer:

Fanny O sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Fanny O sagde ...

Hej Tøsen.

Som relativt ny indenfor denne verden har jeg dog allerede fundet ud af så meget at der er forskellige måder at forstå subspace på, og at man i øvrigt sagtens kan være masochist samtidig. Hvis du har lyst, så skriv et par ord om, hvad de forskellige begreber betyder for dig, her eller pr mail, så får du gerne min kommentar.

Kh Fanny O

tøsens verden sagde ...

Kære Fannie O

Tak for din kommentar.... jeg undrer mig bare over subspace.. hvad er det egentlig ? og hvorfor kan nogle af os komme derud ? :) jeg ved det er komplicerede spørgsmål :)
Jeg er egentlig ikke masochist og dog.... jeg kan i subspace ønske smerte fra min Herre.
Jeg søger generelt nok bare flere ord fra andre sat på tilstanden subspace..

Kærlige tanker
Tøsens verden

Fanny O sagde ...

Subspace er for mig en tilstand som opstår primært mellem ørerne, i hjernen.. Jeg bringes der ved at høre hans ord, fantasier, og ved at han har evnen til at få mig til at glemme min dagligdag, og leve i nuet og nydelsen..
Det er et drilsk område, med ønsket om underkastelse kommer også frygten for ikke at slå til, ikke være god nok, for at komme til at gøre noget forkert, så han ikke vil have sin submissive længere. Man skal have styr på sin egen styrke mentalt, for at det er godt..
I forhold til tårerne ved jeg jo ikke, hvad der trigger dig, men for emotionelle kvinder generelt, og for mig er det en tilstand, hvor man føler sig hørt, elsket og rørt i en grad, så man lader alle barrierer falde. Hvis man kan og gør det er det en emotionelt meget følsom situation.
Er ikke helt sikker på, at jeg kommenterer på det du beder om?

Knus,
Fanny O

tøsens verden sagde ...

Du svarer præcis på det jeg ønsker fannie :)... nemlig andres ord på hvad subspace er og føles... og ja det er netop hans ord der fører mig derhen hans manipuleren med min hjerne. det er et sted hvor jeg også føler mig elsket og selv elsker uden barrierer.
men det er meget voldsomt for mig denne gang :9 og nok derfor jeg undres ...

men 1000 tak for dit svar


Tøsens verden

Fanny O sagde ...

Søde tøsen,
det er dig selv, som bringer dig det meste af vejen, dine egne tanker og fantasier, som får dig til at reagere, som du gør. Han leder dig en del af vejen, men det er din egen evne til at fantasere og leve dig ind i situationen, tror jeg, som gør at du reagerer så kraftigt. Han finder dine trigger punkter, men / og du reagerer..
Knus, Fanny O