fredag den 17. december 2010

:)

Jeg ved godt jeg skrev igår der ville komme flere tanker, men det var vist meget godt der ikke gjorde det ;-)
Dage med for lidt søvn, voldsomme nye følelser osv. og en der lige har stukket fingeren ind i dit inderste og peget lidt gjorde at jeg godt nok var rundforvirret i hovedet. Det kan vist bestemt også læses på bloggen.

Men det hele kulminerede igår, jeg nåede langt ud og lod det gå ud over "jagtet".
jeg endte med at græde og græde og græde, jeg havde godt nok svært ved at stoppe igen, men det var tiltrængt de sidste 3 års frustrationer kom ud  og tro mig dem er der mange af!
Jeg forsøgte at sige "jagtet" fra men magtede det selvfølgelig ikke alligeve .. heldigvis og han holder fast ♥ .
Han ser mig virkelig og det er meget nyt men også noget som betyder virkelig meget for mig. Han hjalp mig med at få sat en masse følelser i rette rammer igår aftes.
Jeg har sovet en rigtig god nats søvn uden at vågne og uden at drømme de vilde drømme :).
Jeg er rolig idag, jeg har fået grædt ud hvad der skulle og skyllet det væk ... jeg er ved at være tilbage til mig :)
Heldigvis finder jeg lige så hurtigt tilbage igen som jeg blev væk...
Men hvor jeg "Jagtet" taknemlig... jeg tror han også godt er klar over at vi har et eller andet specielt her sammen, noget man ikke bare støder på sådan lige og jeg glæder mig til at se hvor vi ender henne sammen .
Og jeg savner ham stadigvæk når der er gået nogle timer og han er stadigvæk det første jeg tænker på når jeg vågner....  og hans stemme♥ .. jeg elsker elsker elsker hans stemme .. den er mandlig, dyb, rolig og enormt sexet.
Bliver dejligt at høre ham idag

hav en vidunderlig dag derude
Kærligst
tøsens verden

Ingen kommentarer: