søndag den 12. december 2010

Lyst og frustration

Jeg er allerede der hvor jeg må fortælle lidt mere om mit "forhold" til ham jeg kalder "jagtet".
Fredagen aften blev brugt imellem os til lange sms udvekslinger om grænser og lyster og oplevelser og fra min side følelser som dukker op hos mig i D/s lege og forhold.
jeg syntes jeg fik et dybere indblik i ham end jeg havde forventet, men jeg kan også mærke på ham at han giver ikke mere end han selv vil, måske han skal finde ud af hvad det er vi har gang i eller hvad vi ikke har gang i?!
Han er kommet under huden på mig, jeg har svært ved at slippe ham fra mine tanker... min trang til at sidde ved hans fødder og være den tøs/sub jeg er har rullet ind over mig  voldsomt og overvældende. Pt  er jeg styret af min lyst til "jagtet" og kan næsten ikke rumme andet, det er død træls for at sige det på godt dansk :) jeg er så intens i følelser og lyster at jeg er dødbange for at skræmme ham væk, men jeg kan ikke kontrollere mig selv så jeg må håbe han ser det for hvad det er og ikke for hvad han tror det kan være. Det er en slags forelskelse? og alligevel ikke . jeg syntes det er svært at forklare  - måske fordi følelser i D/s er så komplekse og altid ambivalente.

Mit største ønske er at han skal gøre mig ondt men han skal også passe på og beskytte mig.. det er da ambivalent om noget er :)
Han har altid adskilt D/s lege og så sex.... puha den finder jeg svær og alligevel ikke for jeg forstår ham godt at jeg selv kan forestille mig i de mest ekstreme lege ville jeg nok ikke tænke på sex heller ej, men jeg kan ikke lege uden han rør mig og kysser mig ... så ville jeg dø.
Hans udmelding var at det kunne godt være det kunne ændre ... jeg håber jeg er den der kan ændre hans syn på det ellers er vi dødsdømt :(
Tanken om ikke at kunne få lov at tilfredstille ham når det er alt jeg ønsker er svær at håndtere.
Det mest bekymrende er at selvom vi ikke har mødt hinanden endnu så kan han føre mig på grådens rand, jeg har udført opgaver som han har stillet mig de sidste par dage.... men når han ignorerer mig(selvom jeg godt ved det er bevidst) så kunne jeg sætte mig ned og tude ... der er jeg idag tæt på tudefjæs status og jeg hader det.... nej vent jeg elsker det  eller..........
jeg er gal på ham, jeg syntes han er tarvelig og jeg elsker han styrer mig, det tænder mig i voldsom grad at han allerede har den effekt på mig.
Men jeg har brug for det virkelige .... jeg har brug for at mærke ham i mig,  på mig og hos mig.
Hold nu op jeg er sexuelt frustreret :S

Jeg tror der kommere mere i aften
kys
Tøsens verden

Ingen kommentarer: