mandag den 13. december 2010

En bedring ?!

Mon ikke i er ved at have gættet at der er aktivitet på øverste i øjeblikket :D
En af de ting jeg har bidt mærke i ved mig selv er at jeg ikke har angst mere, angst for at give slip på mig selv når jeg møder Dominansen i fysisk og psykisk form.
Jeg har haft virkelig svært ved at give slip og lade mig føre af mine lyster og behov. Der er nok en lille kontrolfreak i mig .. eller det er der og jeg har skrevet om mine trust issues før, dem har jeg på sin vis også stadigvæk............  IIIIIH altså  hvem er det nu jeg prøver at bilde noget ind?!  "jagtet" driver mig til vanvid, han mindfucker mig i så stor stil at jeg er helt rundt på gulvet og det gør mig totalt ustabil ... jeg HADER at være sådan for det betyder jeg har mistet kontrollen over det der foregår. jeg tager mig selv i ikke at kunne styre min kontakt til ham... jeg må bare skrive til ham på sms eller msn eller de andre steder vi taler sammen. Jeg bliver helt panikslagen når jeg ikke taler med ham et stykke tid så tror jeg at han ikek gider mig osv. og jeg HADER når jeg har den der usikre adfærd det gør mig desperat og pinlig syntes jeg.. jeg ter mig som en med "stalker" agtig adfærd... det er sgi da latterligt. Men jeg tror han kan lide det ? ellers ville han vel sige det til mig ?
Jeg har ikke lyst til at miste kontakten til ham men det ville da være forståligt hvis det blev sådan med den adfærd jeg har.
Han smiler bare når jeg siger det til ham ... det driver mig til vanvid, igår måtte jeg tude af bar frustration over det hele, jeg kunne ikke rumme det mere.. at blive reduceret til en lille usikker og sårbar pige er simpelthen forfærdeligt... men det eneste jeg alligevel tænker på er at jeg bare vil kravle tæt ind til ham og føle mig tryg når jeg har det sådan.
Tænk sig man kan have så mange følelser uden man er forelsket. Det er fantastisk og vildt og underligt.
Det er følelser jeg bliver afhængig af ... men det tror jeg at jeg har fortalt ham og at han forstår. har oplevet før at det forveksles med forelskelse, hvilket det ikke er ... ihvertfald ikke som i at vi skal være kærester og have børn :)
Det er nok nærme en fascination på et mentalt plan som ikke er sådan at forklare.
Og den er en energi dræner i stor stil

Men jeg kan jo ikke lade det være ... jeg er så draget til det .. til ham *guf for psykolog* 

Tøsens verden

Ingen kommentarer: