søndag den 12. december 2010

hjerneflimz :)

jeg vidste bare tidligere at der var mere jeg ville sige :)

Som jeg fortalte tidligere hader jeg de der ambivalente følelser jeg får især i forbindelse med D/s forhold og lege.
det er som om at det ændrer mig .. eller også finder det bare ting frem i mig som liggere mere gemt og ikke viser sig frem i hverdagen. Jeg bliver usikker både på mig selv men også på den Dominante, tænk hvis jeg ikke er pæn nok sød nok osv. osv. Det irriterer mig grænseløst at jeg får det sådan og når jeg så prøver at mande mig op til sige fra ... i guder altså så bliver jeg bare som en lille trodsig 3 årig tøs der skal være på tværs, bare fordi jeg kan?! det udløser jo straffe sådan en adfærd og den nemmeste vil jo være at sige jeg bare er et "sucker" for straf men det tror jeg ikke jeg er for jeg kan godt nok blive tosset og tude som en forurettet lille barn når jeg udøver min straf fra Herren, selv i tilfælde hvor Herren er tilstede mens straffen udføres så kan jeg simpelthen ikke tie i min store kæft og jeg ender altid  i mere straf og jeg tuder :D
Det hele kan skrige inden i mig under en straf .. skrige på : det her skal du ikke finde dig i - nu skal det slutte osv.
Men jeg vælger det jo hver gang selv?! hvorfor vælger jeg noget jeg egentlig hader ? og hvorfor i alverden tænder jeg på det ?
pyha det er nok dybde psykologisk som vi helst ikke vil rode mere i *G*
men det er faktisk en af de få sider af mig selv som jeg har opgivet at forstå men alligevel kan jeg ikke lade være at undre mig over mig :D engang imellem, for dybden af den underkastelse jeg så gerne vil have og give er voldsom, nogle gange forstår jeg ikke at jeg kan leve uden....... men det kan jeg jo nok heller ikke, det vender jo tilbage selvom jeg prøver at tage lange pauser fra det og skubbe det ud på sidelinien.
But every now and again så løber jeg bare på en mand som enten har lugtet det på lang afstand at jeg er sub/tøs før jeg selv har tænkt det næsten :) eller også tiltrækkes jeg ubevidst af karaktertræk som D må have.
"jagtet" var en som jeg følte mig tiltrukket af fra start uden at kunne sige hvorfor... Jeg glæder mig til at lære ham at kende, han har en helhed som tiltaler mig ♥

Kærligst
tøsens verden

Ingen kommentarer: