søndag den 19. december 2010

Den søde ventetid

De sidste par dage med "jagtet" har været en smule op og ned, ikke at vi nåede de højder jeg havde for en del dage siden, men en nagende mistro om ærlighed og  hvad hans motiv egentlig var omkring mig.
Min psyke er sgu en underlig størrelse, for jeg kaster mig naivt ud i det og stoler blindt på ham, for derefter at finde lidt filter frem igen og sætte spørgsmåls tegn ved det hele. Det er ikek den sundeste måde i verden , det er jeg klar over men det er svært at ændre en gammel rottes vaner ;-)
Men vi har haft fantastiske snakke "jagtet" og jeg ... jeg tror han fortæller mig mere om sig selv end han har fortalt andre i måske flere år ?
Han er lukket som person han er faktisk meget kompleks følelsmæssigt, men så alligevel ikke... jeg tror han skaber sin egen angst omkring de følelsesmæssige ting pga. svigt i forskellig grad. Men fakta er at jeg elsker han er kompliceret for det er jeg også, jeg kan forholde mig til at han ikke er som alle andre.. måske er det derfor han fænger mig og rummer mig ?!
Jeg er langt mere afslappet overfor ham .. også omkring mine egne følelser, jeg er enormt glad for ham og jeg bliver glad når jeg hører fra ham og når vi taler sammen. Jeg kan høre på ham han også bliver glad ;-)

Sexuelt reagerer jeg meget meget voldsomt på ham, få ord og jeg er i sub tilstand ... hans stemme og ord alene virker så voldsomt på mig at jeg skal forsøge at styre de orgasmer som bølger i min krop det er meget meget svært og igår kom jeg med det samme han gav mig lov til .... en langvarig voldsom altopslugende orgasme... og han er der ikke engang fysisk.  Men han er fantastisk for han passer godt på mig... jeg tror godt han er klar over at jeg reagerer voldsomt på ham så subspace kommer instant. han vil ikke holde mig forlænge i det :) før han har mere styr på mig.
Han fortalte mig igår hvilken virkning jeg har på ... han fortalte hvor stiv jeg gjorde ham osv..... det fodrer mit behov for at please min Herre.
Men snart ...snart skal vi ses, i starten af januar .... jeg glæder mig og trods hans komplekse forhold til de her ting så tror faktisk også han glæder sig :)

Kærligst
Tøsens verden

Ingen kommentarer: