tirsdag den 15. januar 2008

trangen i mig


Puuha mine tanker har kredset idag...om alt og ingenting, men især omkring den tomhed jeg føler når han forlader mig, altså bare for at gå på job.
Der går et par timer så begynder det at melde sig i mig, først og fremmest i mit hovede i form af tanker og derefter kommer længslen i min krop.

mine tanker starter med afstanden imellem os og praktiske ting som hvad vi kunne gøre osv, men den når hurtigt over i trangen til at mærke ham, dufte ham røre ham præcis som alle nyforelskede har det. Men her kommer der så det twist ind at jeg savner at kravle for ham , jeg mangler hans evne til at få mig langt ind i en anden verden ...den verden hvor der kun er ham og jeg, der hvor jeg er et med ham.
det kunne lyde lidt som en kliché men det er sådan jeg føler det
aldrig før har jeg haft trangen til at kravle hen ad gulvet for at sætte mig for en mands fødder og føle det jeg føler når jeg sidder der, jeg føler mig hel, jeg føler at det er der jeg hører til misforstå mig nu ikke det er ikke på den dårlige måde, men på den mest pragtfulde livsgivende måde jeg nogensinde har oplevet.
Jeg ønsker bare at være der for ham og være der sammen med ham .

Den følelse skræmte mig i starten ..tænk sig at jeg ..JEG af alle skulle føle sådan at et andet menneske og så en mand (sorry guys :P) kunen få lov at få noget magt over mig !!! vanvittigt tænkte jeg.
men jeg er ikke bange mere, jeg ved jo jeg ikke mister mig selv tværtimod så finder jeg måske mere mig selv ?! jeg har bare aldrig fået til at opleve dette før, men jeg har nok heller ikke været klar til det før nu.

Jeg er en stædig rad :D denne situation ville for 10 år siden have været utænkelig for mig, aldrig om jeg ville have givet mig selv lov til at give mig så meget, gøre mig selv så sårbar som jeg kan føle jeg bliver.
Mit tykke tykke panser værn falder stille og roligt, det bedste ved det er at jeg har det godt med det :)

*mine øjne er lukkede, jeg afventer hvad der skal ske.... jeg begynder at ånde tungt og kan mærke at lysten stiger op i mig, der bliver taget hårdt fat i mine bryster, mine vorter er forlængst stive af lyst og forventning. mine bryster bliver bundet hårdt op, slagene kommer uventet, de første slag er smerte ..så forsvinder smerten stille og roligt og erstattes med lyst, der bliver nevet blidt i mine vorter og langsomt bliver der nevet hårdere og hårdere til jeg ikke kan tage mere, safterne løber af mig og jeg mærker et par fingre glide op i mig og ramme mit g-punkt perfekt ..et sprøjt af lyst kommer helt af sig selv uden orgasme. der bliver arbejdet på mit g-punkt og stemmen siger " du kommer ikke" med en sådan tone at det ikke lader nogen tvivl, jeg må ikke komme og opbygningen raser i min krop, kan jeg klare det denne gang uden at komme, der bliver stoppet i tide og jeg vrider af lyst, jeg er slave af min lyst eller er jeg slave af Herrens lyst?!
lydene fortæller mig hvad der skal ske, jeg genkender dem nu kommer den uendelige smertelyst som jeg kalder den den lyst som giver mig så meget smerte og lyst at jeg går væk..væk fraa verden og ind i mit sted også kaldet subspace. Her efter er alt opslugt af trangen til at give alt hvad jeg kan give min Herre.
jeg husker ikke altid bagefter præcis hvad jeg har gjort eller hvad han har gjort ved mig, jeg husker bare lyst intet andet.
Det skal vi have på film en dag siger han, så du kan se dig selv.... du er så smuk og dejlig*

ærbødigt
tøsens verden

Ingen kommentarer: