onsdag den 23. januar 2008

hmm det halsbånd ....

ja ja jeg ved godt jeg ikke er så hurtig som jer andre :D
Men jeg er først lige begyndt at følge med i blogs sådan for alvor og har set emnet bragt op andre steder, jeg vil bare fortælle lidt om mine tanker og følelser samt mit lidt ambivalente forhold til det lige nu ihvertfald i mit eget forhold.

Jeg har elsket det halsbånd jeg fik en gang af en ;-)...følelsen det gav mig indvendig når jeg tog det på var fantastisk, det efterlod ingen tvivl om hvor jeg hørte til *suk*

Men nu har der verseret en del tanker lige omkring dette hos mig de sidste mange uger og det er at jeg ikke kan blive enig med mig selv om jeg kunen tænke mig et halsbånd i dette forhold eller ej og nej nej jeg er ikke i tvivl om hvad jeg vil følelsesmæssigt ej heller i tvivl om hvor jeg hører til men i modsat til det forhold som jeg havde tidligere hvor vi var lege kammerater og ikke kærester, har jeg faktisk mine tvivl lige nu om jeg ønsker et halsbånd.
Det er på ingen måde noget vi har talt om kæresten og jeg, det er kun mine egne tanker omkring det, hvis det skulle opstå.

Vi er meget meget forelskede i hinanden .. vi har kendt hinanden i snart et år og ingen af os er tvivl om at vi skal være sammen.
men så dukker tanken op hos mig, vi lever ikke i et 24/7 Sm forhold med kontrakter eller noget som helst andet, men ingen tvivl er om hvem der er top og bund i vores sexualitet.
Men når jeg tænker på at han skulle give mig et halsbånd..så kan jeg blive bange for om vores forhold ville blive for Sm præget...
Vi er jo først og fremmest kærester,venner og partnere....... kan i følge mig ???
og så kommer vores leg sexualitet ind som sekundær eller gør den..
ja jeg ved godt det nok lyder lidt kringlet ..
Men jeg tror måske jeg er bange for at Sm skal tage over .. altså overtage kæreste delen osv.
Desuden er jeg nok bange uden grund, for det er jo slet ikke på tale ..
Umiddelbart har vi slet ikke brug for halsbåndet for vi ved begge hvor vi står, men i ved ..pigehjerner kringler engang imellem lidt rundt i for mange ting :D

Men ville da være rart at høre om andre har prøvet samme tvivl eller lign.
hvis altså nogle overhovedet læser denne blog :-/

tøsen

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hejsa,
Jeg fandt soerme din blog! Troede ikke du havde een. Jeg har, lagt en besked til dig paa min blog ;-)

Men angaaende halsbaand.
Jeg kan sagtens foelge dig i hvad du skriver. Jeg har haft et halsbaand, jeg stadig har gemt, og det betoed virkelig meget for mig, og goer det stadig.

Det var dog ikke saa tit det blev brugt, og var mest ment som symbolik, f.eks. hvis vi var ude i bdsm relateret arrangementer.

Da jeg fik det, var vi ikke i 24/7 forhold. Og jeg elskede det halsbaand. Det blev senere byttet ud med noget mere brugbart, en guld halskaede, med et kors vedhaeng, hvorpaa der var graveret Hans navn paa forsiden.

Den blev mit symbolske synlige "jeg er ejet" .... ting... (synes jeg mangler ord men haaber du forstaar).

Senere blev det til 24/7 forhold, hvilket vi mestrede ganske fint, stadig med venner/familie/hus/hjem i foerste raekke.

Se hvad var nu min pointe??? Det har jeg glemt!! Hmm.. Lyder det velkendt? ;-)

Naa men naar du kan sende indlaeg med glemt pointe, kan jeg ogsaa ;-)

LK