torsdag den 24. januar 2008

Det var dog alligevel s.....

Nu har jeg gået her og været glad og lykkelig i længere tid...jeg har fundet ham jeg skal være sammen med længe fremover, jeg har taget beslutninger omkring mit arbejdsliv som jeg nok skulle have gjort for længe siden, ja jeg gjort en del for mig selv og mit liv :) altsammen dejligt og positivt.

Vi (kæresten og jeg) har så taget yderligere en beslutning nemlig om at flytte sammen og ja alt er fryd og gammen....... troede jeg.

alle veninder og venner har modtaget nyheden med smil og lykke ønskninger, men *riiiiiiiiiitsch* her kom der så hak i pladen...
Der skal selvfølgelig altid være en som liiiige har en ikke positiv kommentar til det eller en negativ mening. Selvfølgelig lader jeg det ikke spolere min lykke pt. ........ men for fanden i helvede ( parden my french :P) hvorfor skal der være en som er ..ja hvad er vedkommende misundelig ? jaloux? jeg ved det ikke helt.
Men jeg fatter det virkelig ikke, min lille bitte ærtehjerne forstår simpelthen ikke den form for følelser..altså dem hvor man bare ikke kan glæde sig på andres vegne.
det irriterer mig grænseløst at nogle folk skal være sådan..
vi vælger alle sammen vores liv gør vi ikke ( se bort fra dårlige barndomme osv.) som voksne mennesker skaber vi selv vores liv og lykke gør vi ikke?!

Jeg kan forholde mig til at folk har bekymringer til eventuelle valg man har taget, men så kommer de vel også med saglige argumenter om hvorfor de har dem.
de mennesker der bare skal levere negative kommentarer bare fordi de kan ....... det er da en ulækker måde at leve på syntes jeg.

*dyb vejrtrækning*

back on my pink fluffy cloud :D

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Prøv at lade være med at bekymre dig for meget hvad én anden person sige eller mener. DU ved hvor godt det er.. så nyd det og ignorer, dem der ikke kan glædes på dine vegne.

tøsens verden sagde ...

Heldigvis bekymrer det mig ikke :) .. men det er da typisk at nogle bare altid er negative, så det var mere sådan en bøvs agtig ting *griner*

Anonym sagde ...

Min kommentar passer ikke lige til dette indlæg.. men ville bare fortælle dig at din blog vil blive fulgt tæt..nu jeg har opdaget den.
:-)

Den ser lovende ud

tøsens verden sagde ...

Tøseliv...

tak skal du have , glæder mig til at se mere til dig her ;-)