mandag den 14. januar 2008

Hvorfor denne blog og velkommen :)

Jeg sad og læste blogs fra et par andre tøser om deres tanker osv. og fik en lyst til selv at oprette en, nok mest for min egen skyld egentlig.
Jeg er inden for de sidste par år vendt tilbage til BDSm, efter mangeårs fravær. jeg tror faktisk ikke jeg var klar over at ting jeg har dyrket som ung var BDSm :D

jeg har så eksperimenteret de sidste par år, på mere eller mindre løst plan med et par partnere.
Nogle mere sadistiske end dominante og omvendt.
jeg har så nu uden tvivl fundet min partner både følelsesmæssigt og i BDSm verden.
Jeg skal domineres mentalt først og fremmest derefter kommer resten af sig selv. jeg skal have min hjerne fanget på et højt mentalt plan, det har ingen kunnet gør før ham :)

Men der dukker stadigvæk mange tanker op hos mig..... jeg forundres over jeg er tøs og jeg forundres over hvor meget tøs jeg er ....

mere følger :)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Velkommen til blogverdenen - det er spændende læsning :)