mandag den 14. januar 2008

Lyst

jeg forundres over min lyst, min lyst til min Herre og kæreste.. ikke at den er der, men at den er så voldsom som den er.

mon jeg er unormal?
Min lyst er konstant og alt opslugende når vi leger og dyrker sex, jeg forsvinder helt ind i den..der er ikke andet en lyst lyst lyst, lyst til at behage og tilfredsstille, lysten til at blive opslugt i ham, af ham
min lyst er der også når vi ikke leger :D
jeg føler mig nogle gange som nymfoman.. kam det være rigtigt at jeg har lyst 24 timer i døgnet?!

Jeg har aldrig før oplevet et så stærkt behov for at tilhøre et andet menneske, det skræmmer mig egentlig ikke, for det er en lettelse også for mig at give slip og få lov til ikke at tænke selv, misforstå nu ikke hvad jeg siger, for selvfølgelig tænker jeg selv men min lyst ligger hos ham... lyder det mærkeligt ?
det er svært at forklare det... men jeg føler lyst ved alt han vil have mig til at gøre og føler lyst ved alt hvad han gør ved mig.

der er de åbenlyse psykologiske factorer ved at være tøs såsom at afgive magten fordi man er dominant i hverdagen. Men er det kun det??
måske søger jeg svar, måske ikke... jeg ved bare jeg undres ind imellem.




1 kommentar:

Anonym sagde ...

Dette og det ovenstående blog-indlæg er ganske vist af ældre dato, men jeg synes alligevel jeg gerne vil kommentere på dem.

De følelser du beskriver, den skønne, skønne rus, har også jeg prøvet i en periode af mit liv. Det er så altoverskyggende dejligt :)

Skidt med, om du er slave af dine eller hans lyster, bare det virker - og det gør det ;)

Hvor jeg dog glædes over at læse om dette, selv om jeg samtidig tænker, bare det var mig ;) Nyd hvert øjeblik.

Hilsen
submilla