mandag den 21. januar 2008

er verden gået ad lave ?

jeg sidder her med en dårlig smag i munden, efter at have læst diverse blogs som jeg følger med i.
Folk lukker dem fordi deres anonymitet forsvinder og et link breder sig mellem venner og bekendte osv.
hvor er det dog træls og ja.. direkte ulækkert i min mening at folk ikke kan få lov at lufte deres tanker om både sexliv og alverdens andre emner uden at folk skal stikke deres nysgerrige og knap så rare trang til at hænge andre ud og pege fingre af dem eller hvad det nu er der morer dem ved den slags adfærd.

Det er virkelig så utroligt at så mange mennesker skal have travlt med andres liv, sager osv.
hvad er det der driver folk som jer ?
misundelse, mangel på noget at beskæftige sig med eller hvad er det ?
lad dog folk være i fred om i kender dem eller ej, lad folk have deres ting måske også selv om det ikke lige er din/jeres kop te !!

vi har ingen ret til at blande os i andres menneskers liv .. ihvertfald ikke med en baggrund der bare har med sladder og diverse andre smålige ting at gøre.

Puha så kom der luft ;-)

tøsens verden


lige en tilføjelse...
jeg har valgt kun at lade et eneste menneske vide at jeg har denne blog, det skulle indsnævre nysgerrige og sladdervorne besøgende, med trang til at genere andre mennesker og deres liv ;-)

Ingen kommentarer: