fredag den 22. februar 2008

orv for en date ;-)

I skal liiiiiige høre om min vildt lækre date idag.... ja i vil måske tænke hmm havde hun ikke en kæreste og jo det havde hun da og hun har det faktisk stadigvæk :D

Men jeg havde alligevel en date trods kæreste og det hele, men nu er det heller ikke sådan en date som i forestiller jer, jeg havde nemlig en date med en anden tøs...
en lækker, dejlig, dyb, ærlig, kærlig pige som jeg bare glædede mig vildt og inderligt til at se.

Det var igår vi fandt ud af at vi skulle mødes, vi var begge to helt op at køre, som små fnise tøser med en hemmelighed :P
det var bare fantastisk ... vi hyggede som havde vi aldrig bestilt andet, jeg må have kendt hende altid.. jeg følte mig bare "hjemme" som jeg sjældent gør med en man aldrig har mødt før.
Vi skal ses igen og det skal bare være snart ..for daaaaaaaamn vi kan klare hele verden situationen sammen og vi har samme synspunkter og ja jeg kunne blive ved.

Men det er da bare fantastisk at møde et sådan menneske ved ren tilfældighed, for det var faktsik en fejl at vi begyndte at tale sammen *G* det var slet ikke mig hun ville kontakte men en anden , hun forvekslede bare vores navne.

Jeg ved hun er ... lige om hjørnet og lurer med ;-)

Du er bare for dejlig min pige
og vi ses igen lige om snart :P

kys og kram
mig ;-)

3 kommentarer:

Frække Rikke sagde ...

Ja webbet kan føre til mange dejlige relationer ;-)

Anonym sagde ...

Hej Kåst... ;-)

Sikke jeg grinte da jeg læste det her!

Hvad skal jeg dog skrive, har jo tænkt over det lige siden i går!

Lækker frokost
Lækker shoppingtur
Lækre trusser (dem jeg købte altså) ;-)
Lækkert selskab

Jeg er enig i det hele du skriver, så hvad kan tilføjes. Det er jo fantastisk et eller andet sted, at man kan møde et menneske på nettet, sådan helt tilfældigt, og så bare finde, et match uden lige!

Vi kommer til at tage sådan nogle formiddage mange gange, det er jeg sikker på. Virkeligt lækkert at møde dig, opleve dig, og finde, du er helt som jeg havde forventet!

*kys*
LilleKvinde - Hvis side virker igen - www.deepkey.dk

Anonym sagde ...

Dejligt, at læse om jeres møde og venskab :)

Vh
submilla