torsdag den 7. februar 2008

øøøh det var så den stilstand *Griner*

Beklager ... jeg har altså mere på hjerte *griner*
Så overse liiiige overskriten på indlægget herunder.

Der er kommet et par nye blogs til som jeg følger med i, begge lavet af kvinder ;-)
jeg må sige ...hvor er det dog vildt lækkert at læse jeres blog, velskrevne, indbydende, interessante indlæg fra et par intelligente kvinder ;-)

ja sorry Mænd ..det er nu ikke fordi jeres er dårlige, der er bare ting ved kvindesindet som fanger mig :)
og dog...... der er en enkelt Herre eller skal jeg sige Master ;-) som har fanget min interesse hehe og ja ja misforstå mig nu ikke *tsk alle jeres skumle tanker *
men han har ikke en blog endnu ..men vi kan da kun håbe at han springer ud i det en dag.

Så er det altså også slut med ros *griner*

Jeg glæder mig til at læse jeres indlæg og svar rundt omkring

*stort smil*
tøsensverden

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej dulle,
Ja der er kommet nye blogs til, og jeg læser også flittigt med hos mange af dem. Det giver virkelig en masse fede reflektioner, og nu er jeg jo en af dem der godt kan li at reflektere. Så er der også dem der virkelig får mig til at koge.. Der skal ellers MEGET til! Men en enkelt formår at tænde op i kedlen så jeg dårligt kan ramme tasterne når jeg skriver!

Den omtalte Master, du skriver om, er nøjagtig, efter min mening, ligeså spændende udenfor blogverdenen, som i de lækre skriverier Han laver på diverse blogs. Han er ret eminent faktisk!! Meget beundringsværdig!

Jeg har svært ved at forestille mig, at Han laver sin egen blog. men jeg kan jo kun håbe! Indtil da, skal jeg gøre mit yderste for at lokke Ham frem af hullerne, og kommentere på mine ;-)

LK

Annie Fryd sagde ...

Kan vi ikke få nogle links til disse nye tøsebloggere... Jeg har det nemlig også sådan at det kvindelige sind fascinerer ...og inspirerer...*S*

Anonym sagde ...

hej femininum :)

Det var nu mest submilla jeg tænkte på .. og så selvfølgelig vores allesammens lk .. der er links til dem begge i min link oversigt

tøsensverden

Annie Fryd sagde ...

Arhhh..okay..der læser jeg allerede med...Troede der var "gyldne kilder" jeg gik glip af... *GG*

Anonym sagde ...

Ihh, hvor er det rigtig meget dejligt, at komme hjem fra job og læse dette blog-indlæg.

Altså, tak for de pæne ord tøsensverden :)

Mange hilsner
milla

Anonym sagde ...

Hov forresten, hva' for en Master? *tsk, tsk*

milla

Anonym sagde ...

Gætter på Cæsar...

Anonym sagde ...

He, he - det er nu også mit gæt MS ;)

Anonym sagde ...

No comment... *GG*

Anonym sagde ...

Master Cæsar, kan du ikke lige oprette din egen blog - så vi alle sammen kan få stillet nysgerrigheden? *G*

Vh
submilla