tirsdag den 19. februar 2008

Inadequit

it's coming
i can feel it crawling upon me
im trying to fight it
trying to let my brain take over
but it's allready here
my fighting didn't help
i lost the battle once again
*
my stomach hurts
my brain is sore
all that thinking
let me out
let me win
let me be......
*
im reaching for help
im screaming for help
take this away from me
save me
*
save me from myself
save me from my feelings
let me just for once
win this battle
nobody can save me but me
*
im alone
all alone

4 kommentarer:

Annie Fryd sagde ...

InadeQUIT... interssant ordleg med inadequate *S*

Håber da ikke at digtet er et udtryk for din nuværende livssituation... at du pt er nedtrykt og opgivende...

Keep up

KH Fryd

Anonym sagde ...

Hej fryd

:) ja det er helt bevidst at ordet er stavet forkert ..
og nej det er bestemt ikke et udtryk for min livssituation lige nu. Det er bare sådanne følelser der kan dukke op i ny eller næ :)

kærligst tøsensverden

Anonym sagde ...

Lækkert!
Men sjovt, jeg kan slet ikke finde noget der er negativt i de ord... Jeg ser noget helt helt andet!

Mja.. tankevækkende...

Tak fordi du har delt det med os!

LilleKvinde

Anonym sagde ...

For mig, lyder det mest som noget, der kunne hænge sammen med angst anfald !?!

De samme ord og sætninger, har jeg hørt udtalt fra en kær veninde. Hun døjede i mange år med angstanfald og forsøgte ofte at sætte ord på.

Fornemmelsen af, hvorledes hun fik warning om et anfald på forhånd. Angsten for angsten. Den evindelige indre kamp. Panikken, som umuliggjorde rationel tankevirksomhed. Mavepinen. Trætheden. Hvordan hun følte sig alene med problemet, fordi det - dybest set - kun var noget i hende selv der kunne helbrede eller forhindre angsten. Frustrationerne over den usynlige sygdom, som omgivelserne ikke umiddelbart kunne se - og derfor heller ikke helt forstå eller forholde sig til.

Well, blot den fornemmelse jeg fik :)

Dejligt, at du deler med os.
submilla.