tirsdag den 16. december 2008

Stank

Det gør ondt...
ondt i sjælen , ondt i drømme
drømmene som brast
drømmende som jeg havde for mig .. for os

drømmene er væk
vækket af realiteterne
vækket at den indlysende sandhed som skinner mig skarpt i ansigtet

den stinkende dunst rammer min næse
kender i stanken ?!
stanken af bedrag og løgn
den ulækreste stank der kan komme i min verden er lige præcis den!

jeg må stoppe et kort sekund og finde mig igen...
sekundet er gået ...
jeg er her og jeg bliver her hos mig
ingen skal give mig stanken af løgn og bedrageri
jeg tilgiver den ikke....

jeg vender mig om ... stanken er på vej væk
jeg vendte ryggen til den og jeg vender aldrig tilbage til den
jeg sætter i løb.......
løb for pokker ..løb så stærkt som aldrig før
jeg klarede den .... igen
jeg er på vej :)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kæreste du..
Det gør mig så ondt, at du skulle gennemleve det een gang til!

Forhåbentlig kan du se tilbage på det hele som en episode i dit liv, der måske gav noget lærerigt med sig.

Jeg er lige her, følger dig, lytter og venter da stadig på jeg skal huse dig en weekend ;-)

Kys til dig!
Telefonen er liiiige der hvis du får brug for det!