fredag den 19. december 2008

Hvad gør man.... ???

Når man er der hvor svigtet har ramt så hårdt at man ikke syntes man kan finde sig selv igen ?
Jeg kan ikke finde mig... jeg føler mig tom og er kommet i tvivl om hvad jeg egentlig har at tilbyde som menneske og hvem jeg er som menneske.
Det har jeg aldrig været før... uanset hvad livet har budt mig har jeg kunnet rejse mig og finde styrken i mig selv igen.
Men denne gang er det anderledes...
jeg ved ikke hvad jeg skal gribe i mere .... måske har jeg nået det punkt at der bare ikke er mere at kæmpe for ??

Jeg har altid haft en masse og give andre mennesker... men pludselig er jeg i tvivl.. jeg ved ikke hvad jeg skal give andre mennesker ... jeg ved jo ikke engang hvad jeg skal give mig selv mere.
Kan jeg have udtømt mig selv ? kan andre have været med til at udtømme mig ?

Jeg satsede stort denne gang, det ved jeg ... men jeg satsede ikke alt og alligevel har jeg mistet alt.
Nogle ting kan man bare ikke forudsige ej heller være herre over .... Det ved jeg jo godt og ansvar for mine egne handlinger tager jeg også med omkostningerne det har kostet...
men så meget det kostede .. ville jeg ikke nogensinde have drømt om i mit liv ..

jeg er træt...

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Kære Tøsensverden

Jeg spottede din kommentar på ”Fruens sider” og fandt frem til dig. Jeg er glad for at finde dig igen, men jeg er også ked af at læse dine nye indlæg. Det er tydeligt, at du er langt nede. Jeg kan godt regne ud, at din ex har svigtet dig, men arten og omfanget af svigt kan jeg kun gisne om. Alvoren er jeg slet ikke i tvivl om.

Jeg ved ikke om du har kigget forbi mine sider for nyligt, men jeg er altså oppe igen siden august. Jeg kunne ikke undvære bloggeriet. Jeg er stadig gift og jeg kører stadig rundt i den samme karrusel.

Jeg vil gerne holde lidt øje med dig – vil du have noget imod, at jeg linker til dig?

God weekend

Kh Grey

tøsens verden sagde ...

Kære Grey

Tak for dine varme ord... det er dejligt at høre fra dig.
Ja nede er jeg pt. men mon ikke jeg rejser mig igen... jeg kan nok ikke lade være ;-) nogle dage er jo værre end andre og det er som regel de dage jeg også skriver.

Du er altid velkommen til at linke til min blog.
Og ja jeg følger med på din blog.. men har måske ikke så mange kommentarer pt. da jeg er opfyldt af mit eget pt.

mange kærlige tanker
tøsensverden

Unknown sagde ...

Tak, så sætter jeg linket på.

Jeg kan huske dine råd og kommentarer på min tidligere blog. Jeg kan dermed også forstå, hvor forandret du er lige nu. I oprør, hvor du før var i balance.

Du er meget velkommen til at skrive til mig på min email, hvis du får behov for at læsse af til en "anonym" mand.

Hilsen
Grey

Anonym sagde ...

Du eksisterer ikke i kraft af det du gør eller det du giver, men i kraft af det du ér. Du er træt, sorgfuld og tvivlende - tillad dig selv at være dette og se på det med kærlighed og ømhed.

tøsens verden sagde ...

kære -o-
Tusind tak for dine ord.... og ja du har så uendelig meget ret.
jeg har nnemlig svært ved at give mig selv lov til at være træt og fyldt med sorg... angsten for at skulle blive "offertypen" der ynker konstant og ikke handler sidder dybt i mig. Men hvorfor skulle jeg ikke have lov til at være træt og ked af det bare et øjeblik, ja det kunne jeg ikke selv finde svaret på

kærligst
tøsensverden