søndag den 6. maj 2012

Totalt uventet og helt igennem tilfredsstillende

Konfirmationstid! .. som så mange andre skulle jeg i kirke og se en venindes søn blive konfirmeret.. det ikke lysten der drev værket da jeg havde haft nattevagt og skulle holde mig vågen.. ikke en nem opgave under en prædkien !! Men jeg formåede det (bortset fra et par albuer i siden fra min datter når jeg nikkede lidt :D)


Kirken blev overstået og vi skulle hilse uden for, min veninde og jeg har haft nogle års pause i vores venskab af forskellige årsager, men vi har genoptaget kontakten .. vi har en dejlig lang historik sammen og jeg kender hendes familie meget meget godt og har haft tætte bånd til dem også. Det var skønt at være samlet med dem igen.
Min veninde har 2 yngre brødre.. som jeg jo så også har kendt i mange år... men hold da op! den yngste af dem var pludeslig blevet voksen ( eller var han blevet mand?!) Han er 13 år yngre end mig.. men det var lige så det gav sved på panden!! Han er blevet sindssygt lækker og min tiltrækning til ham var voldsom og jeg var ikke i tvivl..... han ville kunne give mig det jeg længes efter, han emmede af rå  hård sex og dominans.


Mit held var at det var helt tydeligt at hans reaktion på mig var den samme... lidt spøjst efter at have kendt ham alle disse år uden nogensinde at have tænkt en sexuel tanke omkring ham og sikkert det samme fra hans side.
Nå men inden vi kørte fra kirken ( vi skulle ikke med til selve konfirmationen) havde han formået at få mig til at love at jeg dukkede op til festen når alt det formelle var overstået og drikke lidt sammen med ham(og de andre sføli) og inden jeg kørte nåede han helt åbenlyst at sige at han bestemt mente vi skulle mødes ;-) om alle de andre opfattede hvad der foregik tror jeg ikke.. men jeg fangede hans budskab klart og tydeligt ;-)


Hvad kunne jeg andet end at dukke op :)  og inden jeg havde set mig om havde han arrangeret en fri stol ved siden af ham ;).. vi grinede og drak og luften var tyk af sexuel tiltrækning imellem os. 
Alkoholen havde sin virkning og vi endte med at være fuldstændig ligeglade med alt og alle omkring os ( hans familie :S) folk gik i seng og vi var de sidste oppe........ på det tidspunkt havde vi længe haft tungerne begravet dybt i hinanden og der var ingen tvivl om hvad der skulle ske!!


Lad mig i korte ord beskrive .... Min krop er øm i hver en fiber idag.. min røv og fisse er så brugt .. mine kæber er ømme, min hovedbund er øm fra riven i håret.
Det var timer med hård sex og han præsterede til UG! 
Jeg har været fuldstændig udmattet idag .. med det største smil på læben.


Det er meget længe siden jeg har været brugt sådan både mentalt og fysisk! Og så fra en hel uventet kant..
Men mon ikke der bliver en gentagelse ;) 
og damn fik jeg sagt han er totalt lækker ;-)











Ingen kommentarer: