torsdag den 6. marts 2008

Kan i mærke det ?!

foråret er lige om hjørnet, duften er i luften på solkinsdagene, fuglene er begyndt at synge.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa livet begynder igen at røre på sig, jeg elsker forårets kommen, energien kommer igen og glæden klukker i maven og nej jeg er ikke vinter deprimeret ;-)
men lyset er bare så lækkert og jeg elsker den energi der følger med når solen begynder at titte frem og du rent faktisk kan mærke varmen fra den når du står stille lige i strålerne.
Det er som om alle sanser skærpes i det gryende forår.

oven i dette rykker min flytning nærmere. det hjælper jo nok også på det hele, ventetiden er ved at være ulidelig for os begge (kæresten og jeg) og selv om vi ses hver weekend og alt hvad vi overhovedet kan flette ind her og der så er længslen efter at være sammen hele tiden enorm.
tiden nærmer sig stille og roligt ... men suk hvor den dog lang.

Tøsensverden

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Godmorgen min kost ;-)
Jamen er det ikke fantastisk!! Jo! Her til morgen, da jeg vågnede, var himlen bare blå. Over tagene glinsede solens stråler i duggen og luften var frisk og kølig. Men kun kølig. Ikke kold!

Foråret er på vej! Jeg længes så voldsomt efter lyset og energien, som jeg SÅ meget manglede sidste sommer.

Når man ser på statestikkerne, siger de, at når der har været meget koldt på grønland, har kurven rykket sig, og vi får en varm sommer. Der har været ekstremt koldt på grønland i år, så de kloge siger, vi ligger lige midt i bølgen og kan forvente ugelange hedebølger.

Jeg glædes hver dag, over foråret der lige så stille sniger sig ind over mig! Foråret er en af de smukkeste årstider synes jeg.

Det er nu der skal pudses vinduer ;-)

Anonym sagde ...

Det er skønt! Jeg havde de samme tanker i morges, og selvom der her er gråt og overskyet, så kan foråret mærkes i luften nu. Man får lyst til alt muligt... jeg elsker denne tid.